CRM, czyli Customer Relationship Management jest koncepcją zarządzania relacjami z klientem. CRM jako sposób zarządzania relacjami z klientami powstał w odpowiedzi na zróżnicowanie i silną konkurencyjność rynku, gdzie coraz trudniejsze jest utrzymanie stałego klienta. Rozwój technologiczny sprawia coraz częściej iż klienci nie są lojalni i często przenoszą się jako konsumenci między podmiotami.
CRM pozwala na maksymalizację zysków z dotychczas pozyskanych klientów. Jego głównym celem jest identyfikacja kluczowych dla organizacji klientów. Relacje z klientami określonymi jako najbardziej dochodowi dla organizacji są optymalizowane pod katem efektywnej, długotrwałej współpracy. CRM zakłada wzrost zadowoleni klientów poprzez przez budowanie z nimi długotrwałych relacji oraz kształtowanie ich lojalności wobec firmy.
CRM to nie tylko koncepcja czy filozofia, ale również działające według zdefiniowanych w niej zasad systemy informatyczne. Oprogramowanie CRM jest narzędziem ułatwiającym zarządzanie firmą i uzupełnieniem metodologii zarządzania relacjami z klientem.
Wdrożenie w firmie systemu CRM odzwierciedla się na dwóch podstawowych płaszczyznach:
W płaszczyźnie strategicznej wdrożenie prowadzi do zwiększenia satysfakcji klientów, ich lojalności a docelowo do zwiększenia poziomu sprzedaży.
W płaszczyźnie operacyjnej wdrożenie prowadzi do zwiększenia skuteczności działań sprzedawców, zwiększenia skuteczności kampanii promocyjnych, uporządkowaniu oraz ułatwieniu dostępu do informacji o klientach.
Wdrażane przez nas systemy oscylują w następujących sektorach działania przedsiębiorstwa:
Dodatkowo istnieje możliwość uruchomienia w systemie CRM modułu pozwalającego na obsługę magazynu, produktów i dodatkowych funkcjonalności związanych z gospodarką magazynową.
Misja naszej firmy to wdrażanie systemów, jak najbardziej dopasowanych do potrzeb klientów. Oferujemy wdrożenia systemów CRM oparte na dystrybucjach:
Wdrażane systemy dopasowujemy do potrzeba klienta. Wedle konieczności i określonych wymagań dodajemy dodatkowe moduły lub wdrażamy własne autorskie elementy rozszerzając podstawową funkcjonalność systemów.
W naszej ofercie znajduje się także możliwość integracji systemów CRM z centralami telefonicznym bazującymi na silniku Asterisk.
Rozwiązań na rynku jest bardzo dużo. Zbyt dużo! Masz teraz trzy możliwości: