Do czego służy OroCRM

OroCRM to system, który doskonale sprawdzi się w branżach e-commerce i marketingu internetowego. Rozwiązanie to ułatwia zarządzanie informacjami, interakcjami oraz kontami kontrahentów. Dzięki OroCRM kontrolujesz przebieg interakcji z klientami, nadzorujesz szanse sprzedażowe i organizujesz pracę całego zespołu.

OroCRM jest nowoczesnym systemem opartym o framework Symfony i napisanym w oparciu o OroPlatform. Prace nad nim rozpoczęły się w 2013 roku, natomiast pierwsza wersja tego systemu została wydana w roku 2014. Twórcami tego systemu są Jary Carter i Yoav Kutner. Dzięki wykorzystanej technologii operacje wykonują się w systemie z duża szybkością.

OroPlatform jest podstawą do budowania aplikacji. W podstawowej swojej wersji posiada wiele użytkowych modułów, dzięki czemu jest możliwość szybszej konfiguracji systemu pod specyficzne wymagania klientów.

OroCRM jest apliakcja zbudowną na OroPlatform, która to daje spory zestaw narzędzi ukierunkowanych na poprawę marketingu i kontakt z klientami.

Przykładowe możliwości oferowane przez OroCRM

  • segmentowanie klientów z uwzględnieniem wieku, geolokalizacji, preferencji zakupowych oraz historii zakupów,
  • śledzenie opinii i interakcji z klientami,
  • tworzenie bazy aktualnych i potencjalnych klientów,
  • monitorowanie działań na stronie internetowej sklepu.

Dodatkowo OroCRM posiada rozbudowany system raportowania. Potrafi on wygenerować raport np. który klient był najaktywniejszy w podanym przedziale czasowym lub jakie produkty były najczęściej usuwane z koszyka w przypadku prowadzenia sklepu internetowego. Posiada on także możliwość podglądu, w czasie rzeczywistym, co klienci aktualnie kupują lub co aktualnie oglądają. Normalnie do uzyskania tego typu informacji potrzebne było by zewnętrzne narzędzie np. Google Analytics.

Pozwala on również na generowanie automatycznych kampanii emailowych oraz podgląd sukcesu danej kampanii dzięki temu, że rejestruje wszystkie zamówienia niezależnie czy są składane telefonicznie czy e-mailowo.

Dostępne moduły w OroCRM

  • Konta pozwala na zarządzanie kontami klientów,
  • Aktywności – przypisywanie zdarzeń takich jak połączenia telefoniczne, zadania, emaile do np. Kont klientów,
  • Analizaumożliwia analizowanie i wizualizację danych,
  • Rozmowyzapisuje informacje o rozmowach telefonicznych,
  • Kampanieumożliwia tworzenie kampani i przypisywanie do niej użytkowników lub innych podmiotów,
  • Kanał pozwala na importowanie klientów z zewnętrznych systemów,
  • Kontaktypozwala na zarządzanie zapisanymi kontaktami do klientów,
  • Magnetozapewnia integrację z systemami Magneto,
  • Lista marketingowaautomatycznie generuje listę kontaktów w celach marketingowych,
  • Raportysłuży do generowania różnego rodzaju raportów,
  • Sprzedaż wspiera proces sprzedażowy.

Posiada on o wiele więcej dostępnych modułów, w dużej mierze odziedziczonych z OroPlatform na której to bazuje OroCRM. Modułami dostępnymi z OroPlatform są między innymi załączniki, kalendarz, wykresy, komentarze, automatyzacja, widgety i wiele wiele innych.

Personalizacja

Istnieje również możliwość tworzenia nowych funkcjonalności sytemu dopasowanych bezpośrednio do potrzeb klienta, jak i możliwość rozwijania funkcjonalnego dostępnych już modułów.

Jeśli masz jakiekolwiek pytanie, potrzebujesz doradztwa, lub chcesz wdrożyć system CRM w swojej firmie, zgłoś się do nas. Zapewniamy jego instalację, wdrożenie oraz wprowadzenie modyfikacji.

Adres
ul. Polna 92-96
62-800 Kalisz
Kontakt
+48 62 590 33 62
kontakt@rccloud.pl
Informacje o firmie
NIP: 61 82 112 273
REGON: 301 371 858