OroCRM to system, który doskonale sprawdzi się w branżach e-commerce i marketingu internetowego. Rozwiązanie to ułatwia zarządzanie informacjami, interakcjami oraz kontami kontrahentów. Dzięki OroCRM kontrolujesz przebieg interakcji z klientami, nadzorujesz szanse sprzedażowe i organizujesz pracę całego zespołu.
OroCRM jest nowoczesnym systemem opartym o framework Symfony i napisanym w oparciu o OroPlatform. Prace nad nim rozpoczęły się w 2013 roku, natomiast pierwsza wersja tego systemu została wydana w roku 2014. Twórcami tego systemu są Jary Carter i Yoav Kutner. Dzięki wykorzystanej technologii operacje wykonują się w systemie z duża szybkością.
OroPlatform jest podstawą do budowania aplikacji. W podstawowej swojej wersji posiada wiele użytkowych modułów, dzięki czemu jest możliwość szybszej konfiguracji systemu pod specyficzne wymagania klientów.
OroCRM jest apliakcja zbudowną na OroPlatform, która to daje spory zestaw narzędzi ukierunkowanych na poprawę marketingu i kontakt z klientami.
Dodatkowo OroCRM posiada rozbudowany system raportowania. Potrafi on wygenerować raport np. który klient był najaktywniejszy w podanym przedziale czasowym lub jakie produkty były najczęściej usuwane z koszyka w przypadku prowadzenia sklepu internetowego. Posiada on także możliwość podglądu, w czasie rzeczywistym, co klienci aktualnie kupują lub co aktualnie oglądają. Normalnie do uzyskania tego typu informacji potrzebne było by zewnętrzne narzędzie np. Google Analytics.
Pozwala on również na generowanie automatycznych kampanii emailowych oraz podgląd sukcesu danej kampanii dzięki temu, że rejestruje wszystkie zamówienia niezależnie czy są składane telefonicznie czy e-mailowo.
Posiada on o wiele więcej dostępnych modułów, w dużej mierze odziedziczonych z OroPlatform na której to bazuje OroCRM. Modułami dostępnymi z OroPlatform są między innymi załączniki, kalendarz, wykresy, komentarze, automatyzacja, widgety i wiele wiele innych.
Istnieje również możliwość tworzenia nowych funkcjonalności sytemu dopasowanych bezpośrednio do potrzeb klienta, jak i możliwość rozwijania funkcjonalnego dostępnych już modułów.
Jeśli masz jakiekolwiek pytanie, potrzebujesz doradztwa, lub chcesz wdrożyć system CRM w swojej firmie, zgłoś się do nas. Zapewniamy jego instalację, wdrożenie oraz wprowadzenie modyfikacji.