VOIP czyli Voice Over Internet Protocol jest technologią pozwalającą an przesyłanie dźwięków mowy za pośrednictwem łaczy internetowych z wykorzystaniem protokołu IP w warstwie sieci.
W kontekście przedsiębiorstwa główne zalety wykorzystania tej technologii to redukcja kosztów połączeń oraz implementacja zaawansowancyh funkcjonalności central telefonicznych co w prostej linii najczęściej prowadzi do uruchomienia własnego Call Center.
Wykonujemy instalację oraz konfigurację central telefonicznych opartych na centrali Asterisk Lub FreePBX. Dobieramy sprzęt niezbedny do realizacji wskazanych przez klienta usług. Wykonujemy projekt instalacji oraz koncepcję wdrożenia na bazie sugestii klienta – zbieramy informacje, proponujemy rozwiazanie, wdrażamy. W razie potrzep wykonujemy integracje z systemami CRM. W naszych rozwiązaniach bazujemy na sprzęcie firmy Cisco – jesteśmy jednak otwarci na alternatywne rozwiązania.
Jednym słowem nasza oferta to kompleksowe wdrożenia (Asterisk lub FreePBX) technologii VOIP w przedsiębiorstwie.
Wdrażamy oprogramowanie w technologiach
.
kliknij, aby dowiedzieć się więcej
.