vtigerVtiger jest kolejnym systemem CRM, który bazuje na SugarCRM, w tym przypadku na wersji 1.0 tego systemu. Prace nad nim rozpoczeły się w roku 2004 i pracuje nad nim firma o tej samej nazwie, która ma swoją siedzibę w Indiach i USA.

Jest to system pozwalający na zapisywanie informacji i działań prowadzonych wobec klientów obecnych jak i przyszłych oraz dostawców, a także na prowadzenie sprzedaży zaczynając od ofertowania po zamówienia, a kończąc na fakturowaniu oraz obsługę procesu posprzedażowego.

Dzięki korzystaniu z tego systemu mamy różne korzyści takie jak, bazę danych wszystkich klientów, dostawców i nie tylko, szybki dostęp do potrzebnych informacji na temat np. kontrahentów, dostęp do historii kontaktowej z danym Kontrahentem oraz zmian wprowadzonych w jego profilu. Ponadto jest możliwość delegowania zadań, kontrola sprzedaży jak i ocena zysku, kontrola czasu pracy oraz oszczędność czasu dzięki licznym automatyzacjom dostępnych w systemie.

Najważniejszymi modułami w tym systemie są:

  • Przyszli/potencjalni kliencibaza klientów z którymi jest możliwość nawiązania współpracy,
  • Kontrahencibaza klientów z którymi jest już nawiązana współpraca; posiada całą historię tej współpracy,
  • Kalendarzmożna w nim zapisywać spotkania, czas pracy; można ustawiać przypomnienia,
  • Umowyzawiera umowy podpisane z kontrahentami,
  • Kontaktygromadzi bazę kontaktów do klientów oraz kontrahentów; pozwala na zapisanie kilku kontaktów dla jednego klienta/kontrahenta,
  • Ofertyzawiera informacje o ofertach mi. dla klientów; pozwala generować faktury lub zamówienia na podstawie oferty,
  • Raporty – umożliwia łatwe generowanie raportów oraz zestawień,
  • Dokumentyzawiera bazę dowolnych plików, które można podpiąć np. pod Oferty,
  • Szanse sprzedaży – umożliwia podgląd aktualnie prowadzonych i zakończonych zadań; usprawnia działania podejmowane w przyszłości.

W systemie tym jest również możliwość tworzenia autorskich modułów na indywidualne potrzeby klienta. Moduły te można integrować już z istniejącymi w systemie. Natomiast istniejące moduły w systemie można dostosowywać pod każdego klienta z osobna. Daje to możliwość całkowitej personalizacji systemu pod użytkownika oraz praktycznie nieograniczone możliwości w rozszerzaniu funkcjonalności jego.

Zapewniamy wsparcie w zakresie instalacji systemu,  wdrożenie oraz wprowadzanie modyfikacji.