suite crmSuiteCRM jest oprogramowaniem oferującym bardzo duże możliwości oraz perspektywę dalszego rozwoju. Prace nad nim rozpoczeły się pod koniec 2013 roku przez firmę SalesAgility i bazuje on na systemie SugarCRM w wersji 6.5. Był on dwa lata z rzędu laureatem BOSSIE Award 2015 i 2016 za najlepszy otwarto źródłowy system CRM (wcześniej ośmiokrotnie laureatem był system SugarCRM na którym bazuje SuiteCRM). Od pojawienia się go na rynku został już pobrany ponad 500 000 razy.

SuiteCRM dzięki temu że bazuje na SugarCRM oferuje bardzo dużą stabilność i niezawodność. Ponadto został on udoskonalony względem systemu bazowego oraz została w nim rozwinięta funkcjonalność. Poza modułami znanymi z SugarCRM między innymi:

  • Kontrahenci,
  • Kontakty,
  • Namiary,
  • Szanse sprzedażowe,
  • Raporty,
  • Wydarzenia (kalendarz),
  • Dokumenty,
  •  Zgłoszenia i naprawa błędów

system ten oferuje dodatkowo:

  • Produkty katalogowanie produktów,
  • Faktury generowanie faktur,
  • PDF Tempalate  tworzenie szablonów pdf i generowanie ich,
  • Workflow (procesy)  zapewnia automatyzację wielu procesów i wspomaga działania pracowników,
  • Google Maps wyświetlanie na mapach kontrahentów, kontaktów, wizytówek itp.,
  • Responsywny wygląd zapewnia dopasowanie się strony do różnych urządzeń,
  • Projekty umożliwia między innymi generowanie wykresów Gantta z danych projektów,

Dzięki temu, że system jest otwarto źródłowy, można w nim dodawać i dowoli zmieniać jego funkcjonalności w zależności od potrzeb i wymagań klienta. Jest również możliwość integracji tego systemu z innymi programami lub systemami takimi jak np. GetResponse, Google AdWords, czy systemami klasy ERP.  Posiada on także wiele pulpitów na których użytkownik metodą „drag&drop” może umieszczać dashlety i mieć dostęp do potrzebnych mu informacji zawsze w jednym miejscu. Dodatkowo została rozwinięta funkcjonalność zarządzania użytkownikami, dzięki czemu nie trzeba już każdemu z osobna przydzielać uprawnień do rekordów, ale można tworzyć zespoły/grupy, którym można nadawać specyficzne uprawnienia.

Przewagą tego systemu nad systemami komercyjnymi jest jego elastyczność i możliwość nieograniczonego rozwoju, dodawania modułów i innych tego typu rzeczy. Natomiast w odpowiednikach komercyjnych dostępne są stałe moduły, które można konfigurować jedynie w sposób taki jaki przewidział autor systemu, a nie w taki jaki potrzebuje klient.

Zapewniamy wsparcie w zakresie instalacji systemu,  wdrożenie oraz wprowadzanie modyfikacji.